Tartalomjegyzék
Nincsenek fejlécekA hiba okai a következők lehetnek:
- A böngészőt több mint 2 óra hosszáig nem használja, majd elkezdi a munkát.
- A felhasználó (vagy esetleg más) ugyanazzal a bejelentkezési névvel többször jelentkezik be (más böngészőben, vagy böngészőablakban).
- Egy felhasználó egyszerre több böngésző ablakban vagy fülön dolgozik és háttérben hagyott ablakot fület nem használta több mint 2 óráig.
- Több kijárattal rendelkező vagy nem stabil (pl. mobil) internet kapcsolatot használ, mely során túlságosan sűrűn változik a kliens IP-címe, így a rendszer letiltja a hozzáférést. A megoldás stabil vagy fix IP-címes internetkapcsolat használata, és több internet kijárat esetén a TITÁN forgalom egyik külső IP irányába való terelése.
- Lehet, hogy egy új böngészőt használ és még nem teszteltük vele a TITÁNT, ebben az esetben érdemes a TITÁN-ból letölteni a Firefoxot és azzal is megpróbálni, ha ez megoldja akkor a böngészőjének pontos verzióját eljuttatni hozzánk, hogy azt a böngészőt is letesztelhessük.
- Ha IE-t használ akkor néha az IE "összezavarodik" megoldás lehet: az ideiglenes fileok mindegyikének törlése (vagy a fent említett Firefox kipróbálása) :

- Ha a felhasználó gépének ideje jelentőssen eltér a szerver idejétől (ez pl. bejelentkezésnél lehet ellenőrizni)


- Ha a kidobálást programhiba okozza, akkor az mindig ugyanazon a helyen és ugyanazon műveletsor elvégzésekor történik. Ebben az estben a végrehajtott műveletsor pontos leírása szükséges a hiba javításához.