A rendszer állandóan "kidob", a "lejárt a biztonsági időkorlát jelzéssel", van olyan, hogy kb. 5 perc eltelte után.

    Tartalomjegyzék
    Nincsenek fejlécek

    A hiba okai a következők lehetnek:  

    • A böngészőt több mint 2 óra hosszáig nem használja, majd elkezdi a munkát.
    • A felhasználó (vagy esetleg más) ugyanazzal a bejelentkezési névvel többször jelentkezik be (más böngészőben, vagy böngészőablakban).
    • Egy felhasználó egyszerre több böngésző ablakban vagy fülön dolgozik és háttérben hagyott ablakot fület nem használta több mint 2 óráig.
    • Több kijárattal rendelkező vagy nem stabil (pl. mobil) internet kapcsolatot használ, mely során túlságosan sűrűn változik a kliens IP-címe, így a rendszer letiltja a hozzáférést. A megoldás stabil vagy fix IP-címes internetkapcsolat használata, és több internet kijárat esetén a TITÁN forgalom egyik külső IP irányába való terelése.
    • Lehet, hogy egy új böngészőt használ és még nem teszteltük vele a TITÁNT, ebben az esetben érdemes a TITÁN-ból letölteni a Firefoxot és azzal is megpróbálni, ha ez megoldja akkor a böngészőjének pontos verzióját eljuttatni hozzánk, hogy azt a böngészőt is letesztelhessük.
    • Ha IE-t használ akkor néha az IE "összezavarodik" megoldás lehet: az ideiglenes fileok mindegyikének törlése (vagy a fent említett Firefox kipróbálása) :

    ieclearcache.png.jpeg

    • Ha a felhasználó gépének ideje jelentőssen eltér a szerver idejétől (ez pl. bejelentkezésnél lehet ellenőrizni)

    titanlogin.png

    • login
    • Ha a kidobálást programhiba okozza, akkor az mindig ugyanazon a helyen és ugyanazon műveletsor elvégzésekor történik. Ebben az estben a végrehajtott  műveletsor pontos leírása szükséges a hiba javításához.
    Kulcsszavak (Szerkesztés)
    • No tags

    Fájlok: 0 db

     
    A hozzászóláshoz be kell lépnije.
    Powered by MindTouch Core
    Deki Appliance - Powered by TurnKey Linux