Hogyan kell e-mail-en bejelentést tenni?

    Tartalomjegyzék
    Nincsenek fejlécek

     

    A hiba sikeres felderítéséhez és a minél gyorsabb elhárításához a következő adatok szükségesek:

    Bejelentői adatai:

    • bejelentő neve,

    • intézménynév,

    • telefonszám,

    • város.

    A hiba adatai:

    • felhasználónév (amivel be voltak jelentkezve mikor a hiba keletkezett),

    • a menü sorszáma amiben a hiba volt,

    • mi volt a hiba pontos szövege,

    • ill. a hibát hogyan lehet előidézni újra lépésenként,

    • adat láthatósági probléma esetén: ki, mely menüpontban vitte fel az adatot amit nem látszik,

    • egy konkrét azonosító, hogy mely tétellel van probléma (utalványrendlet sorszám, számlaszám, köt.váll. száma).

    Bejelentés eredménye:

    • amennyiben eltérő információt nem kapott, kérjük, hogy a levelet a

      support@ritek.hu központi ügyfélszolgálati címre küldje.

    • a bejelentésről visszaigazoló levelet küld az ügyfélszolgálati rendszer, melyben található hivatkozásra kattintva lehet a bejelentés aktuális állapotát és történetét megtekinteni.

    • amennyiben huzamosabb idő elteltével sem érkezik visszaigazoló levél, vagy egyéb tárgyú és tartalmú levél érkezik válaszként, akkor a bejelentés valószínűleg sikertelen, melynek többféle oka is lehet:

      • válasz nem érkezett, a feladó válasz címe rosszul van a levelező programban beállítva, kérjük ellenőrizze!

      • válasz nem érkezett, a support@ritek.hu cím el lett gépelve, kérjük ellenőrizze!

      • a kézbesítés sikertelen, "Undelivered Mail Returned to Sender" tárgyú válaszlevél érkezett:

        • a support@ritek.hu cím el lett gépelve, kérjük ellenőrizze!

        • "message size 10662310 exceeds size limit 10240000 of server rt.ritek.hu" vagy hasonló tartalmú levél esetén túl nagy vagy sok fájlt csatolt a bejelentéshez. Ilyen esetben kérjük, csak szöveges bejelentést küldjön, majd az ügyfélszolgáltai rendszer webes felületén utólag csatolja fel a fájlokat, vagy több fájl esetént végső esetben több levélben is elküldheti azokat (pl. válaszként a visszaigazoló levélre, üres levéltörzzsel), melyek az ügyfélszolgálati rendszerben a korábbi bejelentéshez csatolódnak.

        • ...

     

    Amennyiben bizonytalan bejelentése sikerességét illetően, úgy kérjük, hívja központi ügyfélszolgálatunkat a 62 / 421 - 247 telefonszámon!

    Kulcsszavak (Szerkesztés)
    • No tags

    Fájlok: 0 db

     
    A hozzászóláshoz be kell lépnije.
    Powered by MindTouch Core
    Deki Appliance - Powered by TurnKey Linux