OpenVPN Kliens Hibabejelentés módja

    Tartalomjegyzék
    Nincsenek fejlécek

    Hibabejelentés módja

     

    Mielőtt a hibabejelentést megtenné, mindenképpen próbálja ki, ellenőrizze az alábbi javaslatokat.

     

    Abban az esetben, ha Windows 7 alól OpenVPN-en keresztül történik a TITÁN rendszer elérése, a névfeloldás stabilitásával problémák lehetnek :

    - a TITÁN oldal homokórázik, majd időtúllépési hibával leáll

     

    A problémát a Windows-7 és az OpenVPN DNS inkompatibilitása okozza.

    Beállítottunk új, alternatív elérési címeket a TITÁN rendszer elérésére, melyeket a VPN-kapcsolat használata alatt kell alkalmazni.

    Az egyébként használt ritek.hu végű címeket kell a ritekvpn.hu végűre cserélni

    pl.:

    https://varosnev-titan.ritek.hu helyett a

    https://varosnev-titan.ritekvpn.hu az új cím.

     

    Kérjük, hogy OpenVPN kapcsolat esetén a fenti címeken próbálja meg elérni a kiválasztott rendszert (a böngésző címsávjába kézzel pontosan begépelve a címet, majd entert ütve a kapcsolódás indításához).

    A bejelentkezés előtt SSL kulcs hibát fog jelezni a böngésző, de ezt az üzenetablakot fogadja el és kezdje meg a rendszer használatát.

    A bejelentkezési képernyő alján szereplő éles /oktatási link sem fog működni, kérjük, használja közvetlenül a fenti eléréseknek megfelelő címeket.

     

    TITÁN elérés probléma esetén ellenőrizze az alábbiakat:

     

    - jól lett-e megadva felhasználónév és jelszó (SMS-ben kapott mesterjelszó első 5 karaktere)

    - rendszergazdai módban van-e futtatva a program

    - érvényes VPN kulccsal rendelkezik-e (minden kulcsot egy évre engedélyezünk)

    - egy időben ugyanazon VPN kulccsal több felhasználó is próbál belépni (kb. 10 percenként a rendszere leáll, csak homokórázik, majd a kapcsolat időtúllépés miatt megszakad)

    - ellenőrizze a tűzfalat (ideiglenesen kikapcsolva sikerül-e az elérés)

     

    Ha a fenti lépések elvégzése ellenére sem éri el a rendszert, kérem, hogy az informatikusuk az alábbi adatokat küldje el élő OpenVPN kapcsolat mellett: a support@ritek.hu címre:

     

    - openvpn log (állapotsori /systray/ zöld openvpn ikonon jobb egér gomb kattintás, majd válassza a View Log opciót))

    View LOG_1.png

     

    View LOG_2.png

     

     

    Kattintás a szöveges mezőbe, ctrl+a billentyűkombinációval az egész szöveg kijelölése, majd ctrl+c -vel vágólapra másolása és beillesztése ctr+v billentyűkombinációval a részünkre küldendő e-mailbe.

    Vagy a fájl mentése txt formátumba. ebben az eseteben ne feledje csatolmányként elküldeni részünkre.

    Továbbá:

    - ping varosnev-titan.ritek.hu eredménye

    - ping varosnev-titan.ritekvpn.hu eredménye

    - nslookup info.ritek.hu eredménye

    - nslookup info.ritekvpn.hu

    - ipconfig/all

    - route print

     

    Kérem adja meg, hogy melyik sorszámú kulcs lett telepítve a felhasználó gépére. Ha nem ismert a kulcs sorszáma, az OpenVPN tálca ikon buborékhelpjében kiírt IP címet. illetve a telepítő fájl nevét, mely a gépre lett telepítve.

    status.png

    Kulcsszavak (Szerkesztés)
    • No tags
    A hozzászóláshoz be kell lépnije.
    Powered by MindTouch Core
    Deki Appliance - Powered by TurnKey Linux