Hibabejelentés módja
Mielőtt a hibabejelentést megtenné, mindenképpen próbálja ki, ellenőrizze az alábbi javaslatokat.
Abban az esetben, ha Windows 7 alól OpenVPN-en keresztül történik a TITÁN rendszer elérése, a névfeloldás stabilitásával problémák lehetnek :
- a TITÁN oldal homokórázik, majd időtúllépési hibával leáll
A problémát a Windows-7 és az OpenVPN DNS inkompatibilitása okozza.
Beállítottunk új, alternatív elérési címeket a TITÁN rendszer elérésére, melyeket a VPN-kapcsolat használata alatt kell alkalmazni.
Az egyébként használt ritek.hu végű címeket kell a ritekvpn.hu végűre cserélni
pl.:
https://varosnev-titan.ritek.hu helyett a
https://varosnev-titan.ritekvpn.hu az új cím.
Kérjük, hogy OpenVPN kapcsolat esetén a fenti címeken próbálja meg elérni a kiválasztott rendszert (a böngésző címsávjába kézzel pontosan begépelve a címet, majd entert ütve a kapcsolódás indításához).
A bejelentkezés előtt SSL kulcs hibát fog jelezni a böngésző, de ezt az üzenetablakot fogadja el és kezdje meg a rendszer használatát.
A bejelentkezési képernyő alján szereplő éles /oktatási link sem fog működni, kérjük, használja közvetlenül a fenti eléréseknek megfelelő címeket.
TITÁN elérés probléma esetén ellenőrizze az alábbiakat:
- jól lett-e megadva felhasználónév és jelszó (SMS-ben kapott mesterjelszó első 5 karaktere)
- rendszergazdai módban van-e futtatva a program
- érvényes VPN kulccsal rendelkezik-e (minden kulcsot egy évre engedélyezünk)
- egy időben ugyanazon VPN kulccsal több felhasználó is próbál belépni (kb. 10 percenként a rendszere leáll, csak homokórázik, majd a kapcsolat időtúllépés miatt megszakad)
- ellenőrizze a tűzfalat (ideiglenesen kikapcsolva sikerül-e az elérés)
Ha a fenti lépések elvégzése ellenére sem éri el a rendszert, kérem, hogy az informatikusuk az alábbi adatokat küldje el élő OpenVPN kapcsolat mellett: a support@ritek.hu címre:
- openvpn log (állapotsori /systray/ zöld openvpn ikonon jobb egér gomb kattintás, majd válassza a View Log opciót))
Kattintás a szöveges mezőbe, ctrl+a billentyűkombinációval az egész szöveg kijelölése, majd ctrl+c -vel vágólapra másolása és beillesztése ctr+v billentyűkombinációval a részünkre küldendő e-mailbe.
Vagy a fájl mentése txt formátumba. ebben az eseteben ne feledje csatolmányként elküldeni részünkre.
Továbbá:
- ping varosnev-titan.ritek.hu eredménye
- ping varosnev-titan.ritekvpn.hu eredménye
- nslookup info.ritek.hu eredménye
- nslookup info.ritekvpn.hu
- ipconfig/all
- route print
Kérem adja meg, hogy melyik sorszámú kulcs lett telepítve a felhasználó gépére. Ha nem ismert a kulcs sorszáma, az OpenVPN tálca ikon buborékhelpjében kiírt IP címet. illetve a telepítő fájl nevét, mely a gépre lett telepítve.
Fájl | Méret | Dátum | Beküldte | |||
---|---|---|---|---|---|---|
![]() | Open VPN klient hibabejelentes modja.pdf Nincs megjegyzés | 425.17 KB | 2014. Okt. 20. 11:59 | Admin | Műveletek | |
![]() | status.png Nincs megjegyzés | 5.85 KB | 2014. Okt. 20. 11:58 | Admin | Műveletek | |
![]() | View LOG_1.png Nincs megjegyzés | 44.36 KB | 2014. Okt. 20. 11:55 | Admin | Műveletek | |
![]() | View LOG_2.png Nincs megjegyzés | 193.67 KB | 2014. Okt. 20. 11:55 | Admin | Műveletek |