Tartalomjegyzék
    1. 1. 2010 évi
      1. 1.1. 2010.12
      2. 1.2. 2010.10
      3. 1.3. 2010.09
      4. 1.4. 2010.08
      5. 1.5. 2010.07
      6. 1.6. 2010.06
      7. 1.7. 2010.05
      8. 1.8. 2010.04
      9. 1.9. 2010.03
      10. 1.10. 2010.02
      11. 1.11. 2010.01

    2010 évi

     

    2010.12

    - Évzárást-évnyitást segítő funkciók.(Érkeztetőkönyvek,Iktatókönyvek, Postakönyvek, Irattári tervek és sablonok másolási lehetőségei)

     

    2010.10

    - Ügyiratok csoportos lezárása funkció.

    - Papirusz adatszolgáltatás kidolgozása más modulok felé.

    - Papiruszba történő beemelésre sablonozási lehetőség kialakítása.

    - Dokumentum, irat, ügyirat tárgyak egységes kezelésének lehetősége ügyindító esetben.

     

    2010.09

    - Ügyirat képernyő újra dolgozása a megszerzett tapasztalatok és kérések alapján, a könnyebb és hatékonyabb használhatóság érdekében.

    - Intézmény konfiguráló képernyő átdolgozás

    - Intézményi adminisztrátor jogkör kialakítása

    - Adminisztrációs felületek felkészítése a hatékony évzárás, évindítás elvégzésére(előzőévi beállítások áthozása másolással).

    - Új sorszám kiosztási módszer alkalmazása az iktatószámok kiosztásánál a párhuzamos munka okozta SQL hibák kiküszöbölésére.

     

    2010.08

    - Hivatali statisztika, rögzítési lehetőségének bevezetése.

    - Hivatali statisztika számítás kifejlesztése.

    - Iratok listázása, keresése átdolgozásra került, a teljesítmény növelése érdekében.

     

    2010.07

    - Előzmény keresés hibáinak javítása.

     

    2010.06

    - Küldemények listázása, keresése átdolgozásra került, a teljesítmény növelése érdekében.

     

    2010.05

    - A kötött iktatószám formátumok helyett konfigurálható iktatószám formátum került kialakításra, így most már lehetőség van az akár iktatókönyvenként eltérő iktatószám formátumok használatára.

    - Adminisztrációs felületek tovább fejlesztése a könnyebb konfigurálás, év indítás és zárás elvégzésének érdekében.

      

    2010.04

    - Dokumentum sablonozhatóság funkció került rendszerbe, a tömegesen jelentkező azonos típusú dokumentumok gyors és hatékony iktatását elősegítendő.

    - Irat képernyő újra dolgozása a megszerzett tapasztalatok és kérések alapján, a könnyebb és hatékonyabb használhatóság érdekében.

     

    2010.03

    - Munkanapló csatolás funkció kiegészítésre került, így most már a korábbi küldeményeken, iratokon, ügyiratokon  túl a munkapéldányok is megoszthatóak.

    - Ügyiratok listázása, keresése átdolgozásra került, a teljesítmény növelése érdekében.

     

    2010.02

    - Munkapéldány inaktiválása funkció került a rendszerben a felesleges, tévesen rögzített munkapéldányok kivezetésére.

    - Irat kereső funkció került a rendszerbe, a hatékonyabb és gyorsabb irat keresés segítéséhez.

    - Még el nem küldött kimenő küldemények törlése funkció került a rendszerbe, a feleslegesen, tévesen rögzített kimenő küldemények kivezetésére.

     

    2010.01

    - Munkanapló csatolás funkció került a rendszerbe a párhuzamos munka gyorsításának érdekében.

    - Szervezeti egységnek átadás funkció került a rendszerbe, ehhez új szerepkör a: szervezeti egység átvevő.

    Kulcsszavak (Szerkesztés)
    • No tags

    Fájlok: 0 db

     
    A hozzászóláshoz be kell lépnije.
    Powered by MindTouch Core
    Deki Appliance - Powered by TurnKey Linux