OpenVPN Windows 7 probléma megoldása

    Tartalomjegyzék
    Nincsenek fejlécek

     

    Vista és Windows 7 alatt minimum az OpenVPN 2.1 verziójára van szükség.

    Telepítés után a "c:\Program Files\OpenVPN\openvpn-gui-{verziószám}.exe" ) fájl tulajdonságainál, a "Kompatibilitás" fülön, a "Jogosultsági szint" szekcióban, a "A program futtatása rendszergazdaként" jelölőnégyzetet be kell pipálni.

     

    Amennyiben a biztonsági jogosultság beállításai nem felelnek meg az Önök biztonsági szabályainak, az alábbi lépésekkel korlátozhatja a jogosultsági szintet a SuRun használatával.

     
    - telepítse az openvpn-t és openvp gui-t (RITEK-től kapott telepítővel), adminisztrátori jogosultságú felhasználóval 
    - töltse le és telepítse a surun-t (http://kay-bruns.de/wp/software/surun)
    - surun-nal állítsa be, hogy az openvpn.exe és openvpn-gui.exe fájlok adminisztrátori jogosultságokkal futhassanak 
    - minden normál jogosultságú felhasználónak tiltsa le a surun beállításait, indítását (surun-on belüli beállítás) 
     

     

    Abban az esetben, ha Windows 7 alól OpenVPN-en keresztül történik a TITÁN rendszer elérése, a névfeloldás stabilitásával problémák lehetnek :

    - a TITÁN oldal homokórázik, majd időtúllépési hibával leáll

    A problémát a Windows-7 és az OpenVPN DNS inkompatibilitása okozza.
    Beállítottunk új, alternatív elérési címeket  a TITÁN rendszer elérésére, melyeket a VPN-kapcsolat haszálata alatt kell alkalmazni.

    az egyébként használt ritek.hu végű címeket kell:

    ritekvpn.hu - végűre cserélni

    pl.:

    https://varosnev-titan.ritek.hu helyett a
    https://varosnev-titan.ritekvpn.hu az új cím.

    Kérjük, hogy OpenVPN kapcsolat esetén a fenti címeken próbálja meg elérni a kiválasztott rendszert (a böngésző címsávjába kézzel pontosan begépelve a címet, majd entert ütve a kapcsolódás indításához).
    A bejelentkezés előtt SSL kulcs hibát fog jelezni a böngésző, de ezt az üzenetablakot fogadja el és kezdje meg a rendszer használatát.
    A bejelentkezési képernyő alján szereplő éles /oktatási link sem fog működni, kérjük,  használja közvetlenül a fenti eléréseknek megfelelő címeket.
    Amennyiben a rendszert nem OpenVPN kapcsolaton keresztül éri el, kérjük használja a már megszokott eléréseket.
     

    Ha a fenti lépések elvégzése ellenére sem éri el a rendszert, kérem, hogy az informatikusuk az alábbi adatokat küldje el élő OpenVPN kapcsolat mellett:

    - openvpn log (állapotsori /systray/ zöld openvpn ikonon dupla kattintás, kattintás a szöveges mezőbe, ctrl+a billentyűkombinációval az egész szöveg kijelölése, majd ctrl+c -vel vágólapra másolása)
    - ping info.ritek.hu eredménye
    - ping info.ritekvpn.hu eredménye
    - nslookup info.ritek.hu eredménye
    - nslookup info.ritekvpn.hu

    Kulcsszavak (Szerkesztés)

    Fájlok: 0 db

     
    A hozzászóláshoz be kell lépnije.
    Powered by MindTouch Core
    Deki Appliance - Powered by TurnKey Linux