Vista és Windows 7 alatt minimum az OpenVPN 2.1 verziójára van szükség.
Telepítés után a "c:\Program Files\OpenVPN\openvpn-gui-{verziószám}.exe" ) fájl tulajdonságainál, a "Kompatibilitás" fülön, a "Jogosultsági szint" szekcióban, a "A program futtatása rendszergazdaként" jelölőnégyzetet be kell pipálni.
Amennyiben a biztonsági jogosultság beállításai nem felelnek meg az Önök biztonsági szabályainak, az alábbi lépésekkel korlátozhatja a jogosultsági szintet a SuRun használatával.
- telepítse az openvpn-t és openvp gui-t (RITEK-től kapott telepítővel), adminisztrátori jogosultságú felhasználóval
- töltse le és telepítse a surun-t (http://kay-bruns.de/wp/software/surun)
- surun-nal állítsa be, hogy az openvpn.exe és openvpn-gui.exe fájlok adminisztrátori jogosultságokkal futhassanak
- minden normál jogosultságú felhasználónak tiltsa le a surun beállításait, indítását (surun-on belüli beállítás)
Abban az esetben, ha Windows 7 alól OpenVPN-en keresztül történik a TITÁN rendszer elérése, a névfeloldás stabilitásával problémák lehetnek :
- a TITÁN oldal homokórázik, majd időtúllépési hibával leáll
A problémát a Windows-7 és az OpenVPN DNS inkompatibilitása okozza.
Beállítottunk új, alternatív elérési címeket a TITÁN rendszer elérésére, melyeket a VPN-kapcsolat haszálata alatt kell alkalmazni.
az egyébként használt ritek.hu végű címeket kell:
ritekvpn.hu - végűre cserélni
pl.:
https://varosnev-titan.ritek.hu helyett a
https://varosnev-titan.ritekvpn.hu az új cím.
Kérjük, hogy OpenVPN kapcsolat esetén a fenti címeken próbálja meg elérni a kiválasztott rendszert (a böngésző címsávjába kézzel pontosan begépelve a címet, majd entert ütve a kapcsolódás indításához).
A bejelentkezés előtt SSL kulcs hibát fog jelezni a böngésző, de ezt az üzenetablakot fogadja el és kezdje meg a rendszer használatát.
A bejelentkezési képernyő alján szereplő éles /oktatási link sem fog működni, kérjük, használja közvetlenül a fenti eléréseknek megfelelő címeket.
Amennyiben a rendszert nem OpenVPN kapcsolaton keresztül éri el, kérjük használja a már megszokott eléréseket.
Ha a fenti lépések elvégzése ellenére sem éri el a rendszert, kérem, hogy az informatikusuk az alábbi adatokat küldje el élő OpenVPN kapcsolat mellett:
- openvpn log (állapotsori /systray/ zöld openvpn ikonon dupla kattintás, kattintás a szöveges mezőbe, ctrl+a billentyűkombinációval az egész szöveg kijelölése, majd ctrl+c -vel vágólapra másolása)
- ping info.ritek.hu eredménye
- ping info.ritekvpn.hu eredménye
- nslookup info.ritek.hu eredménye
- nslookup info.ritekvpn.hu
Images 0 | ||
---|---|---|
No images to display in the gallery. |