Általános

    Version as of 2025. Ápr. 29. 02:01

    to this version.

    Return to Version archive.

    View current version

     

    Mi kell ahhoz, hogy a rendszert elérjem?

    VPN kapcsolat, vagy állandó IP cím. Az igénylést az Intézmény Igazgatójának, vagy gazdasági vezetőjének kell eljuttatnia  az ügyfélszolgálatunkra.
    Melyben meg kell jelölni, az intézmény, vagy amennyiben otthoni használatra lesz a Dolgozó nevét, és a kért elérés tipusát (OPENVPN,ADSL-vpn (csak szegedi intzémények)  statikus IP-cím ).

     

    Az intézmény által használt ip címet a whatismyip.com  webhelyen lehet megtudni a legegyszerűbben, ha ez több napon keresztül nem változik, akkor beszélünk állandó IP címről.

    A 10.0.0.0 – 10.255.255.255, 172.16.0.0 – 172.31.255.255, 192.168.0.0 – 192.168.255.255 belső IP címek , ezért nem használhatóak azonosításra.

    OPENVPN vista alatt

    Fel kell telepíteni a legfrissebb TAP drivert a telepítés után. A host file-ba (c:\windows\system32\drivers\etc\hosts) be kell írni a szerver ip jét (enszerver.titan.ritek.hu 10.1.1.xx). A indító bat-ba kézzel be ell írni a route parancsot (route add 10.1.1.0 mask 255.255.255.0 VPNHALOCIM (ez a nagyobb cím)). Ha nem megy akkor ki kell kapcsolni a "felhasználói fiókok felügyelete" opciót a VISTA-ba.

    Hogyan kell e-mail-en bejelentést tenni?

    A hiba sikeres felderítéséhez és a minél gyorsabb elhárításához a következő adatok szükségesek:

    Bejelentői adatok:

    • Bejelentő neve, Intézménynév, telefonszám, város.

    A hiba adatok:

    • felhasználónév (amivel be voltak jelentkezve mikor a hiba keletkezett),
    • a menü sorszáma amiben a hiba volt,
    • mi volt a hiba pontos szövege,
    • ill. a hibát hogyan lehet előidézni újra lépésenként,
    • adat láthatósági probléma esetén: ki, mely menüpontban vitte fel az adatot amit nem látszik,
    • egy konkrét azonosító, hogy mely tétellel van probléma (utalványrendlet sorszám, számlaszám, köt.váll. száma).


    Amennyiben nem kaptak eltérő információt kérjük, hogy a levelet a központi ügyfélszolgálati címre küldjék:

    support@ritek.hu
    Powered by MindTouch Core
    Deki Appliance - Powered by TurnKey Linux