*** Változások

    Version as of 2025. Ápr. 29. 15:16

    to this version.

    Return to Version archive.

    View current version

     

    2007.04

    Funkcionális bővítések:

    1. Étkezési helyek részletes beállításai:

     - milyen korosztályok

     - milyen étkezési típusok(Normál, diétás,...)

     -  milyen napokon (munkanap, munkaszüneti nap, pihenőnap,...) milyen étkezési fajták lehetnek (Reggeli,...)

    2. Támogatási típusok beállításai (szerkesztés)

    3. Pótigények és lemondások felületének továbbfejlesztése

     - Részletes és egyszerűsített nézetek

     - Színkódolás bővítése

     - Lemondásra: kuka ikon azon napokon, amikor még le lehet mondani a teljes étkezést

    4. Helyi intézményi naptár kialakítása

     - Az előrendelések a továbbiakban csak a nem szünnapokra vonatkoznak. A többi napra pótigényként lehet felvinni az étkezéseket.

    5. Térítési díjak:

     - Az étkezések és a menük árai

     - Bruttó és dotált árjegyzékek

     - Nyomtatások (szolgáltatónként)

    6. Havi és napi összesítők

     - Szolgáltatói, étkezési helyekre vonatkozó és intézményi szintű összesítők

     - Összesített adagszámokkal vagy nevekkel is megjeleníthető a lista

     - Összesítések korosztály, étkezési típusok és étkezési fajták szerint

     - Külön lekérhetők az előzetesen megrendelt adagok összesítései az utólagosan megrendelt összesítések és az aktuális rendelés állományok egyaránt

     - Minden összesítő nyomtatható

    7. Központosított napi zárás: adott nap(ok) lezárása, hogy több pótigényt /lemondást már ne lehessen rögzíteni a rendszerbe az adott napra.

     - Itt ki lehet nyomtatni a napi zárásról egy jelentést, ami a havi zárás óta leadott lemondásokat és pótigényeket tartalmazza.

    8. Tagokhoz tartozó utalványrendeletek listája

    9. Zárások képernyője: adott intézményben a záráskori kivetések részletes listázásai (összes beszedés, elindított beszedés, teljesült beszedések, visszautasított beszedések)

     - Jelenleg minden intézmény csak a sajátjait kérheti le

    10. Csekknyomtatás (KASZPER és ETELKA modulokból egyaránt)

     - Tagi ut.rend. listából lehet egyenként (vagy többet is)

     - Összes csekk nyomtatása a Zárások megtekintése menüpontban ki kell választani a havi vagy pótlólagos zárást és az Elindított beszedések fülön a még nem teljesült beszedésekről lehet csekk köteget nyomtatni.

    11. Támogatottak támogatási formáinak módosítása (határidő módosítás), ill. törlése

    12. Nyomtatási sablonok továbbfejlesztése (új sablonok kialakítása)

    2007.05

    1. Tagok kezelése módosult. A tagokat ezek után már nem kell a KASZPER partnerek közül választani, hanem a modulon belül kerülnek rögzítésre, így a központi partnertörzsben nem fognak látszódni a gyerekek adatai. Az eltartók adatai viszont szükségszerűen továbbra is látszódni fognak, mivel hozzájuk pénzügyi adatok kapcsolódnak. Ez a probléma hosszasabb megoldást igényel, amin folyamatosan dolgozunk.

    2. Teljessé vált a KASZPER-ben leigazolt beszedések visszavezetése az ETELKA modulba. Mostantól az intézmény is látja a modulon belül a beszedések teljesülését.

    3. Leteszteltük az ELECTRA terminál által visszaküldött igazoló állomány beolvasását a KASZPER-be. Rendben lévőnek találtuk!

    4. A csoportok kialakításában résztvevő csoportnév konvenciók szerkesztőfelületét megvalósítottuk. Várható további fejlesztése, de ez szükséges volt a több intézményre történő kiterjesztéshez.

    5. Apróbb változtatásokat eszközltünk a felület különböző részein, melyek praktikus célokat szolgálnak, de funkcionálisan nem változtatnak a felületek működésén.

    2007.06

    A támogatási határidő módosításakor figyelembe vételre kerül mostantól a támogatás utólagos megvonása.
       Utólagos pénzbeszedést a pótlólagos zárás funkcióval lehet elvégezni.
       A jövőben téves támogatási beállítások esetén nem kell hozzányúlni a rendelésekhez, hanem csak elegendő
       az érintett tagokra egy pótlólagos zárást végezni, miután a támogatást visszamenőleg megvonták tőlük.
    2. A zárás funkció továbbfejlesztése.
     - Megszüntettük a két féle listát a zárás képernyőn.
     - Javítottunk a megjelenő zárási táblázaton.
     - A már lezárt hónapokra történő ismételt zárást pótlólagos zárásnak nevezzük. Lehetővé tettük,
        hogy a pótlólagos zárásban résztvevő tagokat ki lehessen választani a megjelenő listából. Érdemes
        csak a háralékosokat vagy csak a túlfizetőket belevenni a zárásba.
     - Bevezttük a pótidőszak fogalmát, amely megjelenik a zárási táblázat fejlécében. Ez jelzi, hogy
        záráskor mely korábbi időszakokból maradt olyan pótigény vagy lemondás, amely még nem lett
        lezárva és elszámolva.
    3. Tagok újraaktiválása lehetővé vált. Azon tagokat, akik nem étkeznek a rendszerben, nem inaktiválással
       kell jelezni, hanem a csoportoknál lehet a tagsági viszony mellett jelezni, hogy együtt étkezik-e a csoporttal.
       Ha egyik csoporttal se étkezik, akkor nem is rendelhet semmit.
    4. Tag kedvezményeinek megjelenítését fejlesztettük:
     - A tag képernyőjén megtekinthetők a tag milyen támogatásokban részesül
     - A 141-es menüben pedig az összes tag összes támogatása szűrhető, rendezhető és exportálható listában
       megjelenítésre kerül.
    5. A csekkek nyomtatásának sorrendjén javítottunk.
     - A csekkeket csoportonként névsorrenben nyomtatjuk.
     - A csekkre rákerül a csoport rövid azonosítója az egyszerűbb kezelhetőség érdekében.
    6. Elkészítettük a csoportos beszedési megbízási szerződés formanyomtatványát
     Lehet üres nyomtatványt is nyomtatni és lehet adott tagra szóló nyomtatványt is nyomtatni. A funkciót a tag részletei képernyőn
     a bankszámlaszám mellett megjelenő gombokkal lehet elérni, de csak akkor, ha csoportosra változtatják a beszedés módját.

    2007.06 /2

    1. Több árjegyzék kezelése szolgáltatónként, étkezési helyenként megadható, hogy melyik árjegyzéket alkalmazza a szolgáltató
    2. Visszautasított beszedésekre utólagos csekknyomtatás (Zárások megtekintése esetén a visszautasított beszedések fülön.)
    3. Csoportok előrelépése (pl: 2.b osztályból 3.b osztály lesz az új tanév kezdetén), így nem kell a tanulókat az új év elején egyenként átpakolni a következő osztályba.
       Valamint a végzős osztályok kivezetése.
    4. Pótlólagos zárás esetén a kiválasztott lezárandó tagok fizetési módja felülbírálható (pl: utólag már nem csoportos beszedéssel, hanem csekkel történik a teljesítés)
    5. A megbízási szerződés nyomtatásán javítások történtek, a jogosult adatai is felkerületk.
    6. A dotációs támogatásokat a kérésnek megfelelően átneveztük.
    7. A napi zárás felületen fehér képernyős hiba javításra került (Orbán László jelezte!)

    2007.06/3

    1. Tagok régi csoportjainak megjelenítése, csoportoknál a régi tagok külön történő megjelenítése.
    2. Intézményválasztásnál "Vissza a saját intézménybe!" gomb
    3. Árak érvényességi határidejének módosíthatósága
    4. Az étkezési helyen alkalmazott árjegyzék megjelenítésre került az adott helyen.
    5. Dátum és bankszámla mezőkön formátum ellenőrzés történik, így nehezebb elrontani a felvitelüket.
    6. Jogosultság kezelés részletes kidolgozása (teljesen elkészült!).
    7. Tag eltartója mostantól csak akkor kötelező, ha csekkes vagy csoportos beszedéses fizetési módot választanak ki. Egyébként nem kötelző megadni.
    8. A tag fizetési mód esetén lehetővé tettük a "Nincs megadva" választás lehetőségét, így nem kell kézpénzes fizetési módot választani, ha nem is étkezik az adott tanuló.
       Ha mégis étkezni akar az adott tag, akkor előbb konkrét fizetési módot kell kiválasztani.
    9. Az összesítő felületekre bekerült a tagok típusa szerinti összesítés lehetősége.
    10. A menüket kicsit átszámoztuk, mert elírások voltak a menüpontok számozásában (pl: 49-es menüpont)
    11. Partner fölvitelnél ellenőrzésre kerül a születési dátum és az adóazonosító jel összefüggése  

    2007.06/4

    1. A jogosultságok kialakítása megtörtént, és kialakításra kerültek a gyakorlati munkához szükséges szerepkörök: Adatgazdák, Összesítők, Intézmények, Betekintők.
       Kérjük, hogy a KÖR 2004 részére jelezzék, hogy mely felhasználók mely szerepkörökhöz tartoznak. Jelenleg minden eddig megadott jogosult felhasználó az Intézmények
       szerepkörbe lett besorolva.
    2. A pótigény/lemondás felületekre felkerültek heti és havi lemondásokat lehetővé tevő gombok.
    3. Heti összesítési felületek készültek. Emellett szétválasztottuk az összesítő felületeket intézmény szintű és szolgáltatói szintű összesítő felületekre. Az intézményi napi összesítő még kialakítás alatt van.
    4. A tagok élettörténet leírása elkészült és megjelenítésre került a tagok részletező képernyőjén. Az élettörténet funkció továbbfejlesztése várható a következő frissítés során.
    5. Étkezési helyeken alkalmazott árjegyzékek beállításait továbbfejlesztettük, hogy rugalmasan beállíthatóak legyenek az árjegyzék váltások.
    6. Csoportstruktúra kialakításakor lehetővé vált az elemek törlése és inaktiválása az értelemszerű keretek között.
    7. A taglistában a csoport oszlop előre került, hogy lehessen csoportonként és azon belül névsor szerint rendezni a tagokat.
    8. A tagok azonosítójának automatikus generálását megoldottuk, így lehetővé vált a rendszer által generált kódok alapján a csoportos beszedési megbízási szerződések elkészítése.
       Az azonosító az egész kerületre nézve egyedi kialakítású. A kód egy fix (de konfigurálható) előtaggal rendelkezik és egy fix (de konfigurálható) szélességű numerikus egyedi kóddal végződik.
      (Pl: BPXI00005823).
    9. Több kisebb hiba kijavításra került, melyek az elmúlt hét folyamán vetődtek fel.


    Powered by MindTouch Core
    Deki Appliance - Powered by TurnKey Linux